[Fellowship-Slovenia] Razpis MIZS v nasprotju s predpisi EU

Robert Ludvik r at aufbix.org
Sat Jan 11 09:14:03 UTC 2014

Dne 10. 01. 2014 22:22, pis(e Rok Papez(:
> Z(ivjo Robert!
>
> Dne 10.1.2014 18:18, pis(e Robert Ludvik:
>
> Popusti so precej vec(ji - so bili izpogajani. Cene/pogoje bomo
> izvedeli najkasneje po podpisu, saj pogodba iz javnega
> naroc(ila v splos(nem ne more biti poslovna tajnost. Iz razpisne
> dokumentacije malce laic(no prebiram:
> - 20400 licenc za Windows in Office 365 A2
> - 240000 licenc za dijake/s(tudente

Ja ja, vem. Sem malo nerodno napisal - okrog 3% popusta je za okrog
2.000 licenc, za 240.000 pa se seveda da izpogajat dosti vec(. Saj ne
vem zakaj sem to izpostavil. Morda zato, ker je takih malih MS EA pogodb
dosti pa niso vidne, ker niso izpostavljene ker zanje  ni potreben javni
razpis ...
Lp