[Fellowship-Slovenia] Razpis MIZS v nasprotju s predpisi EU

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Fri Jan 10 14:45:03 UTC 2014

On Fri, 10 Jan 2014, Mitja Podreka wrote:

> Z krovno pogodbo se plača zgolj nadgradnje operacijskega sistema. Nov
> računalnik mora biti kupljen z Windows licenco, sicer krovna pogodba
> zanj ne velja.

Ja, tako je kot Mitja navaja. Tudi če šola recimo danes kupi neki novi
računalnik, mora kupiti licenco za MS operacijski sistem, najcenejšo
recimo, potem pa lahko nadgradimo na šoli na tiste OS, za katere je krovna
pogodba.

Poleg OS se uporabljamo neke skupne licence za MS Office.

Še v razmislek:

Ministrstvo bo verjetno veselo morebitnih pobud glede alternative MS, ker
jim to krepi pogajalska izhodišča napram MS. Za MS ne bo nič hudega, če se
licence ne bodo podaljšale pravi trenutek, pomembno bo, da se bodo, za
ministrstov pa je morebitni premik plačila licenc na pozneje domnevam
dobrodošlo, saj v  letih 2012 in 2013 po meni znanih podatkih ni bilo
večjih razpisov za sofinanciranje nabave IKT v izobraževalnih zavodih. To
pomeni, da bi kmalu morali dati ven razpis za nabavo take opreme, da potem
lahko dobavijo opremo v poletnih mesecih. Takrat bo najnovejša oprema
stara že 3 leta. Nekatere šole uspejo same nabaviti opremo, osnovnim šolam
pomagajo občine, nekateri pa ostanejo status quo.

LP, Renato

kind regards | lep pozdrav, Renato

dr. Renato LUKAC
Gimnazija Murska Sobota in
Visja strokovna sola Murska Sobota, Informatika
Solsko naselje 12, SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija