[Fellowship-Slovenia] Razpis MIZS v nasprotju s predpisi EU

Rok Papež rok at net9.si
Fri Jan 10 21:40:11 UTC 2014

Živjo Renato!

Dne 10.1.2014 15:45, piše Renato Lukac:

> Ja, tako je kot Mitja navaja. Tudi če šola recimo danes kupi neki novi
> računalnik, mora kupiti licenco za MS operacijski sistem, najcenejšo
> recimo, potem pa lahko nadgradimo na šoli na tiste OS, za katere je
> krovna pogodba.
>
> Poleg OS se uporabljamo neke skupne licence za MS Office.
Poleg tega lahko posamezna šola zase kupi dodatne licence za MS programje po
izpogajanih cenah. Iz dokumentacije vidim notri tudi:
- Windows Server
- Exchange
- SQL
- Visio
- Visual studio

> [...]
> hudega, če se licence ne bodo podaljšale pravi trenutek, pomembno bo,
> da se bodo, za ministrstov pa je morebitni premik plačila licenc na
> pozneje domnevam dobrodošlo, saj v letih 2012 in 2013 po meni znanih
> podatkih ni bilo večjih razpisov za sofinanciranje nabave IKT v
> izobraževalnih zavodih. To pomeni, da bi kmalu morali dati ven razpis
> za nabavo take opreme, da potem lahko dobavijo opremo v poletnih
> mesecih. Takrat bo najnovejša oprema stara že 3 leta. Nekatere šole
> uspejo same nabaviti opremo, osnovnim šolam pomagajo občine, nekateri

Renato, kaj je tisto, da učitelji in učenci ne uporabljajo še več Linuxa
in odprtokodne
programske opreme v šolah?

Rok.