[Fellowship-Slovenia] Razpis MIZS v nasprotju s predpisi EU

Rok Papež rok at net9.si
Fri Jan 10 21:22:50 UTC 2014

Živjo Robert!

Dne 10.1.2014 18:18, piše Robert Ludvik:
> Opis licenc je tu:
> http://www.microsoft.com/slovenija/licensing/licensing-options/enterprise.aspx
> In ja, za uporabo tega moraš kupiti eno licenco z novo mašino, ker vse
> kar je v EA je UPGRADE.
> Pogoje prilagodijo glede na število licenc, pod 2.000 licenc se sploh
> ne pogovarjajo radi oz. se popusti vrtijo okrog 3%.

Popusti so precej vec(ji - so bili izpogajani. Cene/pogoje bomo izvedeli
najkasneje po podpisu, saj pogodba iz javnega
naroc(ila v splošnem ne more biti poslovna tajnost. Iz razpisne
dokumentacije malce laic(no prebiram:
- 20400 licenc za Windows in Office 365 A2
- 240000 licenc za dijake/študente

> C(e so cene po sklenjeni pogodbi tajne ne vem, ker nikoli nisem prišel
> do tja :) V c(asu dogovarjanj so vedno bile.
> Kolikor sem jaz narac(unal, se ni nikoli izplac(alo podpisati EA ali
> celo EAS, ker se PC-jev ne menja na 3 leta - še v tem primeru prideš z
> EA dražje skozi.
> Ampak te mamijo še z bonbonc(ki - e-izobraževanja v vrednosti X EUR,
> svetovanje v vrednosti Y EUR, popust na MS literaturo, dogodke ... Z%,
> decembra verjetno vsaj eden od dobrih mož da za kako kosilo ...

C(e vemo kaj bi radi dosegli, je sedaj dober trenutek za zac(etek
pogajanj. Ampak moramo vedeti ne samo
kaj nam ni všec(, ampak moramo imeti tudi kakšne predloge. MIZŠ ne bo
zaradi 5 jeznih mailov
odstopil od naroc(ila. Licence morajo podaljšati, ker sicer je
programska oprema na obstojec(ih rac(unalnikih
izgubila legalnost.

Tovrstni razpisi se tudi že vrsto let ponavljajo, kot zelo majceno
protiutež pa smo imeli financiranje našega projekta
Pingo Linux pa Ferix Linuxa, COKS, ...:
http://www.pingo.org
http://sl.wikipedia.org/wiki/FeriX
http://www.coks.si

Zelo verjetno bodo FSFE upoštevali, c(e se pride dogovarjati s kakšnimi
konkretnimi predlogi/zahtevami. Ciljati bi pa morali
tudi na uporabo ODF in ostalih odprtih standardov v javnem sektorju.
Pristopa sta dva:
1. Pogajanja/dogovori z MIZŠ
2. "Guns blazing" s pritožbami in uradnimi zahtevami za revizijo

Rok.