[Fellowship-Slovenia] Razpis MIZS v nasprotju s predpisi EU

Robert Ludvik r at aufbix.org
Fri Jan 10 17:18:31 UTC 2014

Opis licenc je tu:
http://www.microsoft.com/slovenija/licensing/licensing-options/enterprise.aspx
In ja, za uporabo tega moras( kupiti eno licenco z novo mas(ino, ker vse
kar je v EA je UPGRADE.
Pogoje prilagodijo glede na s(tevilo licenc, pod 2.000 licenc se sploh
ne pogovarjajo radi oz. se popusti vrtijo okrog 3%.
C(e so cene po sklenjeni pogodbi tajne ne vem, ker nikoli nisem pris(el
do tja :) V c(asu dogovarjanj so vedno bile.
Kolikor sem jaz narac(unal, se ni nikoli izplac(alo podpisati EA ali
celo EAS, ker se PC-jev ne menja na 3 leta - s(e v tem primeru prides( z
EA draz(je skozi.
Ampak te mamijo s(e z bonbonc(ki - e-izobraz(evanja v vrednosti X EUR,
svetovanje v vrednosti Y EUR, popust na MS literaturo, dogodke ... Z%,
decembra verjetno vsaj eden od dobrih moz( da za kako kosilo ...
Lp

Dne 10. 01. 2014 15:10, pis(e Damjan Cvetko: