[Fellowship-Slovenia] Razpis MIZS v nasprotju s predpisi EU

Robert Ludvik r at aufbix.org
Fri Jan 10 11:35:58 UTC 2014

Zdravo.
Za konkretni razpis bodo lahko napisali 101 argument zakaj hočejo ravno
to opremo in nobene druge (makri, prilagoditev 3rd party programske
opreme, ki izkorišča MSO funkcije ...). Ampak ja, podpiram da se pobuni,
da se vsaj sliši, da se to spremlja in da bi se dalo drugače narediti
enkrat.
Drugače pa kot je navedel Rok - promocija in *podpora*. Podporo želijo
/zahtevajo vsi, tudi če jo ne rabijo potem. In začet na MZ (Čač) s
sestankom in dogovorom kako to izpeljati.
Lp