[Fellowship-Slovenia] Respect my Net

Damjan Cvetko cvetko.damjan at gmail.com
Thu Jan 19 15:16:14 UTC 2012

Pozdrav

Sry za zamudo, je kr pestro dogajanje :D

Takole:

@Matej Kovacic: Uporabili smo vsa sredstva, katera so nam na voljo.

@Luka Prinčič:

Na vprašanje:
*
tu me pa zanima, ali je v preteklosti prišlo do efektivnega sodelovanja
med ISP-ji in kakšno nevladno organizacijo? zdi se mi namreč, da v
glavnem ISP-ji vedno raje paktirajo s svojimi (aktivnimi in zavestnimi)
uporabniki kot zakonodajalcem, ki bi rad vedno znova uzakonil
omejevanje in blokiranje brez premisleka o dragocenosti prostega
pretoka baziranega na TCP/IP protokolu. torej, ali obstaja že kak
precedens sodelovanja med ISP-ji in civilnimi iniciativami, ki si
prizadevajo za državljanske/človeške svoboščine, na katerem bi lahko
gradili produktiven odnos in akcije?*

Odgovor:

Preverjeno je odgovor ne. Ni bilo nikakršne komunikacije med ISPjem in
NVO-ji - no, vsaj našim ISPjem žal ne. Je pa dejstvo, da bi takšno
sodelovanje v bodoče morebiti marsikaj izboljšalo oz. bi takšna
komunikacijapripomogla
v preventivi in ne samo kurativi.

FSFE sicer neposredno nevem koliko je na tem področju aktiven ampak
morebiti bi ravno FSFE lahko bil pobudnik za kak forum zainteresiranih
organizacij ter ISPjev na tem področju (področje net neutrality, itd.), kateri
bi usklajeval aktivnosti in služil kot platforma ob takšnih in drugačnih
predlogih zakonodajalca ter morebiti služil kot posvetovalno telo
zakonodajalcu.

Za razmislek ;)

Lp

Damjan