[Fellowship-Slovenia] Respect my Net

Luka Prinčič // Nova deViator nova at deviator.si
Thu Jan 19 15:35:31 UTC 2012

Damjan Cvetko <cvetko.damjan at gmail.com>:

> [...]
> NVO-ji - no, vsaj našim ISPjem žal ne. Je pa dejstvo, da bi takšno
> sodelovanje v bodoče morebiti marsikaj izboljšalo oz. bi takšna
> komunikacijapripomogla
> v preventivi in ne samo kurativi.
>
> FSFE sicer neposredno nevem koliko je na tem področju aktiven ampak
> morebiti bi ravno FSFE lahko bil pobudnik za kak forum zainteresiranih
> organizacij ter ISPjev na tem področju (področje net neutrality,
> itd.), kateri bi usklajeval aktivnosti in služil kot platforma ob
> takšnih in drugačnih predlogih zakonodajalca ter morebiti služil kot

mhm, spodbudno.

zdi se mi, da če gospodarstvo in civilne iniciative skupaj stopijo v
neformalno koalicijo/konzorcij in izvedeta dobro medijsko akcijo, je
lahko učinek enormen - vsaj glede skupnih vprašanj (ali vsaj v nekem
konsenzu ali celo kompromisu)

vprašanje je, če ne delamo tu računa brez krčmarja. s stališča
programskih smernic v Kiberpipi obstaja definitiven support, da
izrazimo mnenje, spišemo press release, ponudimo prostor za srečanje,
okroglo mizo na te teme in k temu lahko povabimo še koga iz "naše"
strani (FSFE? Ljudmila? Lugos? ...). vprašanje je če so pri ISP-jih tudi
zainteresirani za take poteze.

je trenutno kakšen set problematik okoli katerih bi bila potrebna bolj
vidna/glasna javna razprava?

--
Luka Prinčič / Nova deViator
-
| mobile: +386(0)40667798
| xmpp/gtalk: novadeviator at jabber.org
| irc://irc.freenode.net:8001/#transmittance
| ircs://irc.sioff.net:6697/#kiberpipa
| http://deviator.si // nova at deviator.si
- D6A4 595B F092 684A 389E  CD9D 1397 C721 FFA5 2FD7 -