[Fellowship-Slovenia] Smartcard

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Mon May 16 05:43:42 UTC 2011

Zivjo,

> Načeloma je bilo tako, da je Fellowship skupina finančnih podpornikov FSFE in
> vsak, ki se pridruži, dobi to kartico v zahvalo (+ blog account, jabber/XMPP
> račun, e-mail alias, je agregiran na planet etc.¹)
>
> http://fellowship.fsfe.org/

Lahko bi celo nabavili Gemaltove NET USB ključke (smartcard reader +
kartica v enem). Zadeva pride nekje do 20 EUR, gor lahko potiskamo svoj
logo...

Edino jaz bi si moral čas vzeti in naštudirati kako točno zadeva deluje.
Sem že testiral pod Ubuntujem in dela super, moram samo spisati ena
prijazna navodila. Plus za ostale OS-e...

lp, Matej