[Fellowship-Slovenia] Bitcoin - p2p virtual currency

Igor Kolar igor.kolar at gmail.com
Mon Mar 21 16:37:02 UTC 2011

2011/3/21 Matija Šuklje <hook at fsfe.org>:
> "Izdaja" BTC je omejena že v algoritmu, tako da več ljudi in procesorse moči
> kot generira, težje je to. V praksi to pomeni, da razen če imaš render-farmo,
> ne boš tako obogatel.

My point exactly. Po eni oceni že za zdaj samo za štrom pokuriš več
kot dobiš nazaj s kovanci; kje je šele cena najema/nakupa hardwera.
Ideja bitcoin softwera je, da vsi doniramo majhen delež svoje
procesorske moči, tako kot je že bilo videno pri SETI/Folding @home.

> Nope, FSFE ga (še) ne uporablja. Uporablja ga pa EFF.

Opa, moj fail.

> IMHO, *če* ga banke ne ustavijo, lahko postane elektronska inačica gotovine.
> In s tem prva res resna možnost za mikroplačila...

O tem sem malo razmišljal in tehnično je res super (ni transakcijskih
stroškov, valuto je možno cepiti do nekje 8 decimalke), samo jo pa
rabiš najprej uspešno razdeliti množici. Če bi kakšna masovna online
igra slučajno prišla z bonom z 5 bitcoinov, in bi kateri online market
za 2nd-hand ingame robo začel sprejemati bitcoine, bi že bilo super.
Second life je že poskušal s svojo valuto.