[Fellowship-Slovenia] Šolstvo in FOSS

Mitja Podreka mitja at yuan.si
Fri Feb 26 07:41:01 UTC 2010

Andrej Čremožnik wrote:
> Izobraževalni programi za profesorje --> profesorjem je najprej treba
> pokazat, kaj sploh ponuja FOSS, da jim vzbudi interes
Jaz sem vprašal pri nas na faksu in naš Center za pedagoško
izobraževanje je zainteresiran za pripravo seminarja za učitelje
osnovnih in/ali srednjih šol in nam zagotavlja vso birokratsko podporo
pri prijavi seminarja. Seminar bo tako uraden, izvajalci seminarja bodo
plačani in učitelji bodo dobili točke za udeležbo.
Letos smo sicer zamudili rok za prijavo rednih seminarjev, vendar to ni
problem, saj se lahko seminar prijavi tudi kasneje. Vsekakor pa si bo
treba označit februar 2011.
Za seminar je potrebno pripraviti program, določiti ciljno skupino,
predvsem pa najti izvajalce z izkušnjami oz. referencami. Preštudirat bi
morali tudi učni program za računalniške in druge kompatibilne predmete
in temu prilagoditi vsebino seminarja. Glede vsebine računajte, da se ti
seminarji izvajajo v treh standardnih dolžinah (8, 16, 24 ur).

Če pozna kdo kake profesorje, ki se s tem že ukvarjajo naj jih prosim
vpraša, če so pripravljeni sodelovati. Predavatelji na takem seminarju
dobijo posebne točke in potrdilo (koristno predvsem za šolnike). Za nas
pa so seveda predvsem pomembne njihove praktične izkušnje.

Toliko zaenkrat.

Pozdrav,
Mitja