[Fellowship-Slovenia] Šolstvo in FOSS

Andrej Čremožnik andrej.cremoznik at gmail.com
Sat Feb 13 13:41:05 UTC 2010

Lep pozdrav vsem!

Padlo je kar nekaj idej, kako bi se lahko FOSS upeljalo v šolstvo, zato se
mi zdi bolje diskusijo nadaljevat v ločenem threadu.

Ideje so bile:
*promocije po šolah
*izobraževalni programi za profesorje
*FOSS delavnice v okviru obveznih izbirnih vsebin
*wiki učbeniki

Razmišljal sem, da bi kontaktiral nekatere profesorje s svoje srednje šole
(Gim. Lava, ŠC Celje) in jih vprašal, če bi lahko z njimi organiziral
prezentacije, najbolje kar med rednim poukom. Prezentacija bi bila iz treh
delov;
1. predstavitev FSF, FOSS in odprtih formatov,
2. praktična predstavitev delovanja okolja linux (KDE trga gate :p )
3. predstavitev specifičnega programa/-ov za predmet, pri katerem bi bilo
predavanje

V kolikor se tega ne bi dalo organizirat v okviru pouka, bi se pač izven.
Tole vem, da bi se definitivno obneslo in profesorji, ki jih imam v mislih,
bi nedvomno bili za.

Nekako sem že odločen, da bom tole speljal, ker ne bom potreboval veliko
pomoči, tako da ne bo preveč obremenjevalo ostalega dela, ki smo si ga
zadali. Najprej bom kontaktiral šolo, potem bomo pa vidl kako naprej. Če se
obnese, lahko s tem gremo še drugam.

Pozitivne posledice, ki bi jih imele te predstavitve:
1. promocija FOSS
2. učitelji bi iz prve roke spoznali programe, ki bi jim lahko olajšali delo
3. predstavitve so predpogoj za uresničevanje nadaljnih ciljev

Kakšna ideja mogoče?
Izobraževalni programi za profesorje --> profesorjem je najprej treba
pokazat, kaj sploh ponuja FOSS, da jim vzbudi interes
FOSS OIV --> četudi se organizira, pomoje brez reklame ne bo veliko
kandidatov
wiki učbeniki --> to je spet delo za učitelje. Na nas je samo postavitev
tehnologije in zagovarjanje prednosti kolaboracije.

Vse potrebuje reklamo in jaz boljše reklame od predavanj po šolah zaenkrat
ne vidim.

Lp,
Andrej Čremožnik

andrej.cremoznik at gmail.com