[Fellowship-Slovenia] Šolstvo in FOSS

Andrej Kositer andrej.kositer at agenda.si
Fri Feb 26 08:32:44 UTC 2010

----- "Mitja Podreka" <mitja at yuan.si> wrote:
| Jaz sem vprašal pri nas na faksu in naš Center za pedagoško
| izobraževanje je zainteresiran za pripravo seminarja za učitelje
| osnovnih in/ali srednjih šol in nam zagotavlja vso birokratsko podporo
| pri prijavi seminarja. Seminar bo tako uraden, izvajalci seminarja bodo
| plačani in učitelji bodo dobili točke za udeležbo.
| Letos smo sicer zamudili rok za prijavo rednih seminarjev, vendar to ni
| problem, saj se lahko seminar prijavi tudi kasneje. Vsekakor pa si bo
| treba označit februar 2011.
| Za seminar je potrebno pripraviti program, določiti ciljno skupino,
> [...]

Zdravo!

Kar nekaj profesorjev na različnih stopnjah se v SLO ukvarja z OKPO (to se mi zdi lepa in že uporabljana "slovenska" kratica za FLOSS ali FOSS).
Vendar so te iniciative precej nepovezane. Nekaj jih je zbranih okoli projekta SIO. Vem da obstaja skupina matematikov. Kar se mi zdi da manjka:
Vsebinske skupine, ki bi se v koordinacijskem smislu na državnem nivoju ukvarjale z uporabo OKPO na posameznem nivoju področju. Osnovna šola po triadah, srednje šole, po predmetnih področjih in navzkrižno. Rezultat bi lahko bil izobraževanje ali navodila, materiali za uporabo OKPO pri pouku v prvi triadi OŠ, pa recimo pri fiziki v OŠ, pa pri matematiki na gimnazijskem programu, etc.
Torej ni problem organizirati IZO, bolj je težava v strukturiranih vsebinah, ki bi omogočale celovit pregled.

lp

--
Andrej Kositer, CEO, www.agenda.si/Andrej_Kositer

Predlog! Obiscite prenovljeno spletno stran www.agenda.si

ODPRTA KODA IN LINUX
STORITVE : POSLOVNE RESITVE : UPRAVLJANJE IT : INFRASTRUKTURA IT : IZOBRAZEVANJE : PROGRAMSKA OPREMA

Visit our updated web page at www.agenda.si

OPEN SOURCE AND LINUX
SERVICES : BUSINESS SOLUTIONS : IT MANAGEMENT : IT INFRASTRUCTURE : TRAINING : SOFTWARE