[Fellowship-Slovenia] Širjenje liste

Andrej Čremožnik andrej.cremoznik at gmail.com
Tue Feb 23 08:05:11 UTC 2010

>Andraž
>
>Bojazen, ki jo jaz vidim in zakaj sem ti postavil to provokativno
>vprasanje je seveda, da delamo spet na se enem vrticku. In glavni
>problem vseh teh "vrtickov" je, da ne sodelujejo in ne komunicirajo med
>seboj; pa ce tudi imas ljudi, ki so v presekih. In je totalno skoda, da
>te posamezniki obdelujejo svoj vrticek, ce bi se lahko vsi zduzili in
>delali nekaj skupaj.

Mislim, da ni nič narobe z več majhnimi skupinami. V bistvu je to edino, kar
se obnese. Folk, ki se pridruž eni skupini, naredi to zaradi nečesa, ki mu
ta skupina ponuja. Če bo ena skupina ponujala 90% stvari, ki nekoga *ne*
zanimajo, si pač ne bo vzel potrebnega časa. FSF je globalna organizacija,
ki se precej razlikuje od LUG in četudi ima LUGOS v Sloveniji neko veljavo,
je še vedno poznan samo med bolj zagrizenimi userji. Pač ima v imenu Linux
in to je daleč od tega, kar je FSF.

Sicer ne vem, kako je v softwareskih vodah, ampak zediniti vse slovence v
čemerkoli je sizifovo delo. Moje mnenje je, da je veliko bolj učinkovita
skupina ljudi z čim večjim deležem skupnih interesov, pa četudi je majhna.

Lp,
Andrej