[Fellowship-Slovenia] Širjenje liste

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Feb 22 23:44:17 UTC 2010

re

On Sun, 2010-02-21 at 00:09 +0100, Matija Šuklje wrote:

> Za začetek, LUGOS je LUG — skupina uporabnikov GNU/Linux sistema — in to je
> njegov primarni namen.

Jaz mislim; da se LUGOS tega ze dlje casa ne gre vec. Linux sam po sebi
je "booring" in kakrsne koli promocije okoli tega ne mores vec izvajat.
Tako, da se samo drustvo ze vec let ukvarja bolj z FOSS, kot samim
Linuxom, ampak se je pa pri tem izstrosilo oz. doloceni ljudje so se ..

> Seveda je LUGOS v preteklosti, tako kot kasneje Kiberpipa, v praksi občasno
> deloval tudi na področju promoviranja ideje prostega programja in s(m)o na
> trenutke tudi šli na okope, ampak nikoli ni bila to njegova primarna naloga.

Ni bila primarna; je pa edina logicna oz. edino logicno nadaljevanje in
tega se vsi znotraj UOja zavedajo; vsaj ce mene vprasas ..

> Poleg tega pa prinaša FSFE s seboj precej drugih dobrobiti:
> * FSFE je v EU že dobro razpoznaven „brand“

Na nivoju Slovenije je Lugos zelo prepoznaven in cenjen ..

> * poleg infrastrukture, nam FSFE nudi precej know-howa in izkušenj drugih
> skupin

tudi Lugos ti lahko nudi infrastrukturo ..

> * lastno financiranje (ajd, rečmo)

Lugos ima sredstva, pa trenutno nima ljudi, ki bi z njimi upravljali ..

> Ni toliko torej problem, da je kaj narobe z LUGOS, Kiberpipo ali čem
> drugim ...enostavno gre za to, da preko FSFE lahko (isti ljudje) se
> bolj učinkovito borimo/jo za prosto programje, kot bi če bi bili a)
> razdrobljeni na manjše skupine in b) ne bi imeli vsega kar FSFE nudi
> na voljo.

Ce mene vprasas, bi to isto zgodbo zapeljal skozi Lugos in pomoznosti
naredili preporod, pripeljal nove ljudi, sveze ideje nove cilje; in se v
koncni fazi sli vse to kar se nameravamo mi iti skozi FSFE.

> Samo kot primer: do da smo LUGOS spravili v SIST je bil precej
> dosežek. Ampak, da bi ga spravili v ISO, IEC ali celo WIPO pa bi bila
> iluzija — preko FSFE pa bi bil mogoč dostop do teh mednarodnih
> organov, kjer se dejansko kujejo globalna pravila o standardih,
> avtorskem pravu, patentih itd.

Sej Lugos spravis v FSFE in Slovenski del oblikujes v okviru Lugosa in z
Lugosovo infrastrukturo, sredstvi itd ..

> Poleg tega pa mislim, da bi lahko FSFE Slovenija deloval kot nekakšen „hub“
> med vsemi skupinami pri nas, ki se ukvarjajo tako ali drugače z odprto kodo in
> prostim programjem ali hekanjem[1] nasploh.

Been there; done that .. zal nisem vec tak optimist, da je to v
Sloveniji mogoce.

> S tem ne samo, da ne bi „kradli“  iz LUGOS ljudi, ampak ker je med
> našimi glavnimi nalogami promocija prostega programja, bi tiste, ki bi
> jih zanimal GNU/Linux, napotili lahko na LUGOS naj bodo (tudi) tam
> aktivni — še posebej, če jih sama politika FOSS ne zanima toliko kot
> hekanje sistema samega. Isto bi storili z novimi TeX uporabniki,
> takimi, ki bi jih zanimale stvari, ki se dogajajo v Kiberpipi itd.

Bojazen, ki jo jaz vidim in zakaj sem ti postavil to provokativno
vprasanje je seveda, da delamo spet na se enem vrticku. In glavni
problem vseh teh "vrtickov" je, da ne sodelujejo in ne komunicirajo med
seboj; pa ce tudi imas ljudi, ki so v presekih. In je totalno skoda, da
te posamezniki obdelujejo svoj vrticek, ce bi se lahko vsi zduzili in
delali nekaj skupaj.

lp,
 Andraz