[Fsfe-se] Groklaw om OpenDocument

Jonas Oberg oberg at fsfeurope.org
Fri Feb 4 23:16:27 CET 2005

Hej Michael,

> Det låter ju som något som borde vara till gagn för fri programvara, tycker jag i alla fall.

Ja, det är ett bra initiativ. För att svara på din ursprungliga fråga,
som jag inser nu att jag borde ha svara på direkt :-), så har inte FSFE
någon speciell åsikt idag om det här initiativet. Alla initiativ i den
här riktningen, speciellt om de kan leda till en publik debatt, är bra
att se.

Det känns dock inte som om det ligger speciellt högt på
prioritetsordningen, men som med många organisationer så baseras
prioritetsordningen mycket på vad individerna i organisationen vill
engagera sig åt. :-)

Jonas