Even voorstellen

Adriaan de Groot groot at fsfeurope.org
Tue Mar 16 23:17:40 CET 2010

Beste Wijnand-met-de-geheime-achternaam,

On Tuesday 16 March 2010 09:49:11 pm Winand wrote:
> Mijn bijdrage aan de FSFE zal in ieder geval bestaan uit het vertalen
> van diverse pagina's. Daarnaast hoop ik een fundamentele bijdrage te
> doen aan de Nederlandse tak van de FSFE. In welke vorm dat is weet ik
> nog niet. Maar ik denk dat er genoeg mogelijkheden zijn. Zo kan ik
> bijvoorbeeld alle Nederlandse leden bij elkaar brengen door een
> bijeenkomst te organiseren.

Welkom! Welkom in ons kikkerlandje, zou ik haast zeggen, want de eerlijkheid
gebied me te zeggen dat FSFE-nl niet zo vreselijk aktief is op het gebied van
dingen doen of actievoeren. Wel aktief in het vertalen van de FSFE website. Ik
meen dat Rolf Kamps het meeste van dat werk doet, wellicht kan hij je invoeren
in de geheimen daarvan (iets met XHTML en Subversion -- aangezien ik alleen
aan de Engelse pagina's pruts, heb ik geen zicht op de rest van het werk).

Wat betreft organiseren, we roepen al een tijdje dat we weer een Fellowship
treffen in Nederland moeten hebben. De laatste was 18 maanden of meer geleden,
in Nijmegen. Iets centralers zou denk ik wel handig zijn -- misschien in de
week na 5 mei? Of de week voor koninginnedag? het is een beetje een kwestie
van datum en plek prikken, en dan maar zien wie er komen.

Overigens, 30 maart is Document Freedom Day, daar kunnen we allemaal nog
enthousiast doen.

--
  []   Adriaan de Groot
[][][] Freedom Task Force, Free Software Foundation Europe

Free Software Foundation Europe e.V. is a German Verein registered at
the Registergericht Hamburg (VR 17030). Its president is Karsten
Gerloff. For more information on FSFE, see http://fsfe.org.