Even voorstellen

Winand fsfe at winandrenkema.nl
Tue Mar 16 23:51:28 CET 2010

Beste Adriaan,

Ik las over 30 maart (ik heb een vertaling gemaakt van de Engelse
pagina) en vind een leuk idee. Echter is het mij betreft wel erg
kortdag, om nog iets te organiseren. Ik denk dat ik het houd bij een
twit en een blog.

Een treffen (wat een mooie term is dat "treffen") kan niet centraler als
het op mij aankomt. Ik woon zelf in Amersfoort en dat is het
geografische middelpunt van Nederland. Ik weet eerlijk gezegd niet goed
op hoeveel personen ik kan rekenen bij een eventueel treffen en wat men
ermee wil bereiken. Ikzelf beschouw het als een kans, om eens nader
kennis te maken en ideeën uit te wisselen.

(Mijn volledige naam is overigens Winand Renkema).

Uit ervaring weet ik dat een datum prikken altijd een erg moeizaam
proces is. Persoonlijk denk ik dat het handigste is om een doordeweekse
dag te nemen, dus bijvoorbeeld een woensdag, omdat de meesten ook nog
een partner enzovoorts hebben die het weekeinde al volledig opslokken.
Het nadeel van een doordeweekse dag is dat het gauw laat in de
middag/vroeg in de avond wordt omdat men ook nog moet werken, maar het
is natuurlijk het één of het ander. Ik denk dat het op zijn plek is om
te polsen wie er wanneer kan (indien ze van plan zijn te komen) en dan
vervolgens op het treffen eens uit te kijken naar een terugkerend moment.