[Fellowship-Slovenia] Vlada načrtuje celovito prenovo državne informatike

andrej at kositer.si andrej at kositer.si
Thu May 15 07:45:49 UTC 2014

----- Original Message -----

| Die 24. 02. 14 et hora 13:04:07 Andraz Sraka scripsit:

| 1) se začet spet dobivat in sicer poleg FSFE/Fellowship še z ostalimi
| akterji
| 2) naredit in začet izvajat plan kako dosečt več FS in (za začetek
| vsaj)
| odprtih formatov v državni in javni upravi.

| Za konkretnejše plane kovat, bi bilo pa super, če bi na
| FSFE/Fellowship
| Slovenija sestanke še kdo razen mene in JLP prišel ;)
Hi,

S padcem vlade so vsi projekti prenove državne informatike na freeze do nadaljnjega, oz. verjetno vsaj do jeseni, zato je (še) pravi čas za utemeljeno pobudo v tej smeri. Ampak morala pa bi biti ustrezno pripravljena, utemeljena, po področjih, s konkretnimi predlogi za ukrepanje.

Lp A

--

===***===