[Fellowship-Slovenia] [pipa-org] Peticija za svobodo pri določanju kateri OS in programi naj tečejo na naših napravah

Tanja Trdan trdan.tanja at gmail.com
Tue Mar 25 16:49:04 UTC 2014

Zdravo!

> FSFE je peticijo že podpisala¹, in bi bilo super, če bi z našega konca še
> Kiberpipa/LUGOS, Ljudmila ipd. organizacije, ter seveda tudi posamezniki.

Tole je pomembna peticija. Dopoldne sem jo podpisala tudi sama.

Kot Kiberpipa pa mislim, da moramo sodelovati in jo podpreti.

Menim, da je to odlična priložnost, da podpremo nekaj, za kar se tudi sicer
zavzemamo, a ne le na papirju, temveč tudi v praksi s takimi dejanji.

No, sicer pa ni to prva zadeva, ki bi jo podprla Kiberpipa na temo svobodne
izbire OS. Do sedaj, vsaj odkar sem v pipi, smo podprli kar nekaj podobnih
zadev in FSFE je bila vedno dobra znanilka le-teh.

> Kako pomagati pri promociji:
>         http://no.more.racketware.info/petition/index

Če je interes na Kiberpipini strani, lahko uredim, da sodelujemo tudi
uradno kot podpornik oz. promotor. Je interes v to smer?

Zbiram odzive Kiberpipe do *petka, 28.3.2014 do 12:00.* Če ne bo odziva in
nihče ne nasprotuje, jim pošljem predlog o podpori.

Lp,
Tanja

--
Tanja Trdan
Linkedin <http://www.linkedin.com/in/tanjatrdan> | +386 30 33 63 66 | skype:

*"If you have ten thousand regulations you destroy all respect for the
law." Winston Churchill*