[Fellowship-Slovenia] DFD bo v Kiberpipi **1.4.2014** !!

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Wed Mar 19 13:50:39 UTC 2014

CC-jam še Kiberpipino listo, da se lahko vsi vključijo.

Die 12. 03. 14 et hora 14:52:14 Matija Šuklje scripsit:
> Die 14. 02. 14 et hora 11:02:44 Matija Šuklje scripsit:
>
> Ping?

Dejte se pofočkat, kdaj be mel cajt na:

https://dudle.inf.tu-dresden.de/DFD_Slovenija_2014/

> Sem nas zaenkrat dodal za *torek* 25.3.
>
> 	https://documentfreedom.org/en/events/5-dfd-slovenia

Nov link:

https://documentfreedom.org/en/events/dfd-slovenia-new-cyberpipe-location

Popravek!!:

	torek, 1.4.

> Popravki in ideje, dobrodošli.

> Sem dodal v intranet za *torek* 25.3.

https://www.kiberpipa.org/sl/event/dfd-document-freedom-day-2014-1993/

Popravek!!:

	torek, 1.4.

> Igor se je lotil prevoda, bi pa potreboval pomoč.
>
> Plakate, letake ipd. sem tudi že naročil.
>
> Med samem dogodkom pa bo treba:

…ping?

> Nad masivnostjo dogodka in torto sem že obupal, lahko pa si vsaj zastavimo
> par predavanj, talanje flyerjev in s tem večjo prepoznavnost Kiberpipe.
>
> Povezava s KOŽ je tu na dlani, ampak nimam časa se ukvarjat še s tem – če
> kdo to prevzame, dobrodošel!

Verjetno je bolje da KOŽ povabimo na 5 obletnico, ko bomo bolj organizirani, s
stabilno skupnostjo in imeli čas, da KOŽ-u razložimo koncept.

lp,
hook
--
Koordinator pravnega moštva & Koordinator za Slovenijo
Free Software Foundation Europe
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
xmpp: hook at jabber.fsfe.org ▉▉   || priv. xmpp: matija.suklje at gabbler.org
sip: matija_suklje at ippi.fr      || gsm: +386 40 690 890