[Fellowship-Slovenia] MNZ je odgovoril na predlog "Linux in FOSS v celotno JU"

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Thu Jun 5 17:15:53 UTC 2014

Die 12. 05. 14 et hora 22:14:05 Rok Papež scripsit:
> Zadeva je prišla v šole vendar je manjkal sistemski pristop in
> opismenjevanje. Morda
> bi se kaj bolj podrobno enkrat pomenili v okviru sestanka FSFE? Mislim,
> da je pravi
> način, da FSFE & LUGOS organizirata redna izobraževanja o uporabi
> odprtokodnih
> programov. Tu seveda mislim tako na Linux kot tudi Firefox, LibreOffice,
> Inkscape...

Se popolnoma strinjam! In se mi zdi, da je ravno pravi čas, da začnemo
planirat kaj bi lahko kdo organiziral – skupnost se ravno začenja prebujat na
to temo in z novimi prostori v Kiberpipi (ter KOŽ) imata LUGOS ter FSFE super
priložnost za take delavnice.

Dodajam to temo na dnevni red naslednjega sestanka,

	torek 10. Junija
	ob 20.00
	v Kiberpipi, Gosposvetska 2, Ljubljana
	https://pad.fsfe.org/p/Sestanek_Slovenija_Junij_2014

 > Za začetek bi bilo dobro zbrati primere dobre prakse kjer že poteka
>
> Tudi izbor vzorčne šole in priprava materialov iz pridobljenih izkušenj
> se mi zdi dober
> predlog. Jaz sem za :-).

Podpiram tudi jaz!

Moramo učitelje računalništva (in njihove dijake/učence) bolje vključiti v
skupnost.

Tu je na primer, velik potencial v CoderDojo,  FS računalniško izobraževanje
za otroke 7-14 let,  ki ga izvajata dva Kiberpipca vsak teden v Knjižnici
Otona Župančiča.

lp,
hook
--
Koordinator pravnega moštva & Koordinator za Slovenijo
Free Software Foundation Europe
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: matija_suklje at ippi.fr      || gsm: +386 40 690 890