[Fellowship-Slovenia] Vlada načrtuje celovito prenovo državne informatike

Igor Kolar igor.kolar at gmail.com
Mon Feb 24 12:07:08 UTC 2014

Matej je lepo povedal.

Bi pa dodal -- fantje na MNZ imajo čez zgolj infrastrukturo ("hosting") in
glede tega, kar sem mene tiče, zelo dobro opravljajo svoje delo.

Problem so naročniki aplikacij -- posamezna ministrstva oz. drugi državni
organi. Odločitve o nabavi dragih, zaprtih informacijskih sistemov, seveda
preko slovenskega posrednika (provizija), nastajajo tam, ne v server roomu,
kjer bodo appi po novem deployani in hostani.