[Fellowship-Slovenia] [NIO] Formati za izmenjavo dokumentov v državni upravi

Jaka Kranjc jaka.kranjc at ocistimo.si
Tue Dec 17 23:50:50 UTC 2013

Da imajo stare podatke o tem kaj uporablja EU birokracija, na sam dokument
ne vpliva prav dosti. Datum posodobitve je dober teden nazaj. A so bili to
metapodatki, kaka malenkost ali kaj tretjega pa seveda ni jasno.

Od njihovih slabo skeniranih baz je tudi meni že šlo na jok.

LN

--
Jaka Kranjc, društvo Ekologi brez meja, sekcija za kohezijo in abstrakcije
Ecologists Without Borders Association