[Fellowship-Slovenia] [NIO] Formati za izmenjavo dokumentov v državni upravi

Gasper Zejn zejn at kiberpipa.org
Tue Dec 17 22:41:54 UTC 2013

Dne Torek, 17. decembra 2013 ob 23:22:57 je Jaka Kranjc napisal(a):
> Zdravo,
>
> a je kdo videl tole? Zgoraj piše "status: obvezno", ni pa jasno od kdaj:
> http://nio.gov.si/nio/asset/formati+za+izmenjavo+dokumentov+v+drzavni+upravi
> -383
>
> Sicer so noter navedeni skoraj vsi formati, izbris XML in najbrž namerni
> manjko bolj kompleksnih formatov (oblikovanje, GIS, baze), ampak očitno se
> je nekaj premikalo.
>
> Lahko požokam v imenu bratovščine?
>
> LP

Piše tudi "Predlog". ;)

Tudi:
"Stanje (januar 2010) na področju
Izmenjave podatkov med organi EU:"

Torej, malo več: NIO je slovenski državni open data portal in to je le en
dokument tam gor, ki po mojem mnenju niti nima kaj dosti iskat tu, sploh ker
opisuje predvsem dokumentne formate. V nobenem primeru ni zavezujoč, kar tudi
piše.

Manjko močno dvomim da bi bil namerni, gre pač za to, da marsikdo ne pomisli
oziroma niti ne pozna vseh različnih formatov, ki so v uporabi. Verjetno je
dokument nastal kot povzetek prakse znotraj neke organizacije, kjer se z
formati za zapis datotek z logotipi ali GIS podatki pač ne srečujejo.

Če bi se nekdo bil sposoben pogovarjat z državnimi organi in jim pomagat
naredit en dokument, ki bi vseboval odgovore na 95% realnih problemov* glede
formatov, potem bi to mogoče bilo kolikor toliko uporabno.

lp,
Gašper Ž

* Uporaba .doc namesto .odt ni realen problem, pomanjkanje strategije je
realen problem, skenirani PDFji so še bolj realen problem.