[Fellowship-Slovenia] Fwd: Examples of successful Free Software use in the educational system

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Sat Dec 14 08:40:18 UTC 2013

HI,

bilo bi smiselno, predvsem pa bi rabili nekoga s posluhom za to temo na
ministrstvu. Če se zberejo vse ideje in se pokaže ostalim, potem bi znal
dober zgled potegniti za sabo še koga.

Menda se kmalu tudi MS licence za šolstvo in ostale iztekajo ter jih bo
treba podaljsati, predvsem pa placati. Ob tem se postavlja vprasanje kako
izdatek zmanjsati in seveda iskanje alternativ. Jaz to razumem vsakic le
kot pritisk na MS, da se zniza izdatek.

LP Renato

On Fri, 13 Dec 2013, Matija Šuklje wrote:

> Hoj Renato, Mitja & al.
>
> Die 04. 12. 13 et hora 20:18:03 Renato Lukac scripsit:
>
> Super slišat, da se pri nas še sploh kaj dogaja na tem področju! :D
>
> A bi se vam zdelo smotrno povezati z FSFE Edu team? Z veseljem povežem s
> koordinatorjem.
>

> lp,
> Matija
> --
> Koordinator pravnega moštva & Koordinator za Slovenijo
> Free Software Foundation Europe
> www: http://fsfe.org       █▉   || priv. www: http://matija.suklje.name
> [...]

kind regards | lep pozdrav, Renato

dr. Renato LUKAC
Gimnazija Murska Sobota in
Visja strokovna sola Murska Sobota, Informatika
Solsko naselje 12, SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija