[Fellowship-Slovenia] Fwd: Examples of successful Free Software use in the educational system

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Wed Dec 4 19:18:03 UTC 2013

On Wed, 4 Dec 2013, Jernej Virag wrote:

> Mogoče kot primer Pingo linux, ki je sicer večino časa samo ždel na računalnikih in ni nikoli bootnil vanj?
>
> --
> Jernej Virag
> @jernejv

HI,

pri nas v MS se je bootalo dolgo samo v Pingo, še po tistem, ko več ni
bilo podpore. Pred tem in po tem pa se je bootalo in se boota v GNU/Linux
distribucije, ki so aktualne. Od leta 2002 naprej se prakticno ves pouk
INF v prvih letnikih gimnazije izvaja na Free Software. Nekoc sem ta pouk
INF izvajal jaz, zdaj pa že precej let kolegica.
Sam še vedno izvajam vaje iz programiranja in vzdrževanja sistemeske
programske opreme na Višji strokovni šoli prav tako izključno na Free
Software :)

Verjetno se tudi kje drugje dogaja kaj podobnega, vendar ne vemo en za
drugega. Nekaterim to prav dobro ustreza. Pred leti smo se organizirali v
projekt OKO, kateri je naredil nekaj pomembnih potez, vendar je bila
oseba, ki je na ministrstvu vodila projekt potem premeščena na drugo
delovno mesto. S tem je projektna skupina razpadla in z njo tudi
dejavnosti. Nekoordinirane dejavnosti pa vegetirajo verjetno še zdaj
marsikje podobno kot pri nas.

LP, Renato

kind regards | lep pozdrav, Renato

dr. Renato LUKAC
Gimnazija Murska Sobota in
Visja strokovna sola Murska Sobota, Informatika
Solsko naselje 12, SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija