[Fellowship-Slovenia] Fellowship-slovenia Digest, Vol 22, Issue 1

Jaka Kranjc jaka.kranjc at ocistimo.si
Tue Nov 8 10:51:54 UTC 2011

Katera stranka pa ne bo kandidirala? Zaradi enega drugega projekta imam
programe desusa, humane slovenije, lds, nsi, sds in sls. Ostali jih še niso
dokončali.

V čigavem imenu? Najmanj FSFES, če se ravno ne skregamo; večjo težo pa bo
imelo z več podpisniki. Tudi če samo klasiki Kiberpipa in Lugos.

LP

--
Jaka Kranjc, društvo Ekologi brez meja, sekcija za kohezijo in abstrakcije
www.ekologibrezmeja.si <http://www.ebm.si>