[Fellowship-Slovenia] Fellowship-slovenia Digest, Vol 22, Issue 1

Andraz Brodnik brodul at gmx.com
Tue Nov 8 10:31:26 UTC 2011

Posiljal, bi samo strankam, ki kandidirajo. Razlog za to je da ne bo
negodovanja, da sem/smo kaksno listo/stranko spustil.

Se vedno je odprto vprasanje v cigavem imenu bom/bomo posiljali to
sporocilo. Meni se zdi smiselno v imenu FSFE Slovenia, samo se morate s
tem strinjati tudi vi, Matija ter Igor.