[Fellowship-Slovenia] Smartcard

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Mon May 16 12:39:23 UTC 2011

Zivjo,

> A mamo lasten logo drugačen od FSFE Fellowship? To mi je pa ušlo O_o
>
> Valda lahko to nardimo, ampak ne vidim neke poante. Ta Fellowship OpenPGP card
> deluje hkrati kot Fellowship membership card (na njej je ime in zaporedna št.
> člana).

Ne, ne. FSFE ponuja kartico, problem je pa, da rabiš zraven še čitalec.
Gemaltovi USB ključi pa vsebujejo čitalec in kartico skupaj zapakirana.
In na te ključe bi tiskali logote...

Je pa en problem z FSFE kartico... oni ti dajo gor tvoj GPG ključ, ti si
potem samo zamenjaš passphrase. Kar pa je zelo ne-varno. Ker potem ima
tisti, ki pakira te kartice kopijo vseh private keyev...

lp, M.