[Fellowship-Slovenia] Državna uprava bo prešla na Prosto Programje! :D

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Wed Mar 9 19:38:27 UTC 2011

Zivjo,

> V današnjem Delu na 10. strani je članek, kako MS zbira partnerje, da bi
> prepričali državo, da je študija buče in da je MS the only way to go™

Tole je URL:
http://www.delo.si/clanek/143319

Zabaven je pa tudi tale članek iz lanskega leta:
http://www.delo.si/clanek/130971

Micosoft se je po mojih informacijah lotil precej obsežne kampanje.
Zadnjim če je na Slo-Techu preko javnega foruma kontaktiral nek
uporabnik (deardumb), ki je izrekel precej hude obtožbe proti sodiščem
in ljudem, ki so tam uspešno uvedli odprto kodo.

No, omenjeni uporabnik se je na forum prijavil en dan prej, in seveda
nastopal popolnoma anonimno. Tudi Tor zna uporabljati, samo očitno ni
dovolj bral mojih člankov, zlasti tistih, kjer sem pisal o raznih
ranljivostih... :-)

V glavnem. Navedbe sem preveril in so totalen bullshit. Torej gre za
čisto propagandno vojno proti sodiščem, ki so uspešno uvedle oprto kodo.

Kdo stoji zadaj ne bom ugibal, kdo pa ima interese pa si lahko mislimo.

Tole morda zahteva kakšen odgovor, precej učinkovito pa bi bilo tudi
informiranje novinarjev. Nekaj "pro-MS" propagandnih akcij smo z
celovitim in nepristranskim informiranjem medijev (seveda
off-the-record) že "sesuli". Predlagam, da tudi ostali poskušate
podobno. Morda celo ne bi škodilo kakšno pismo bralcev ali pa kakšno
odprto pismo.

Ali pa morda kakšna delavnica za novinarje, kjer bi jim v pol ure na
hitro predstavili Linux in razbili par mitov o njem...

Za koenc pa še kakšna torta in brezplačni CD-ji. ;-)

lp, Matej