[Fellowship-Slovenia] Svetovni dan IPv6

Andraz Brodnik brodul at gmx.com
Wed Jun 8 17:37:18 UTC 2011

Zdej sem malo testiral in ne zgleda da bi to držalo. Lahko pa tudi sami
stestirate.

brodul.org (brez www) sem dal IPv4 na en strežnik, ki dejansko obstaja
in vam bo vrnil 403. IPv6 record (AAAA) sem pa dal na svoj IPv6, ki je
brez strežnika in bi moral timeoutat.
Jaz ne vidim, da bi bilo nalaganje kaj daljše. Oz da bi brskalnik
(chromium), čakal na timeout.

Pomoje je štos v tem, da brskalnik sam pogrunta, če ima računalnik IPv6
in potem od DNSja sploh ne vleče IPv6 recorda. Tudi če bi ga, bi mu OS
rekel lej do tega IP ja nimam poti (ker pač user nima IPv6). Potem bi
browser fallbackal na IPv4 (vse to bi se zgodilo v parih ms).

Kolikor sem bral je edini problem, če imaš IPv6 in IPv4. Pa je AAAA
record (IPv6) nedosegljiv, A record (IPv4) pa dela. Potem se ti browser
hoče povezat na IPv6, pa malo počaka (v chromiumu je to 300ms), pa potem
fallbacka na IPv4. Če AAAA recorda ni, potem gre takoj na IPv4.

Upam da sem bil jasen ter pravilen, če sem se zmotil me pa popravite.