[Fellowship-Slovenia] Svetovni dan IPv6

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Wed Jun 8 14:26:05 UTC 2011

Pozdrav,

glede IPv6 imam eno vprašanje. Ali drži, da če v DNS poddomeno (npr.
www) vpišeš pod IPv4 in IPv6 naslovom, bo uporabnikom, ki imajo IPv6
spletna stran normalno dosegljiva, uporabnikom, ki imajo IPv4 pa bo IPv6
najprej timeoutnil, nato pa bodo (s časovnim zamikom) šele dobili
spletno stran preko IPv4?

Se pravi naj bi vpis ene poddomene na IPv4 in IPv6 večini
(nepripravljenih) uporabnikov povzročil težave z dosegljivostjo oz.
dolgotrajnim prvim nalaganjem strani?

Iz tega razloga sem jaz za domeno organizacije, kjer sem zaposlen
naredil www in www6 poddomeni... čeprav se mi zdi bolj smiselno, da
imamo samo eno (če seveda ni težav).

Ima kdo kaj informacij glede tega?

lp, Matej