[Fellowship-Slovenia] I ❤ Free Software... em, Microsoft

Žiga Sancin bisi at pikslar.com
Mon Feb 14 21:40:19 UTC 2011

Matthai je zastavil par konkretnih vprasanj, na katera nisem slisal se
nikoli konkretnih odgovorov. Veckrat so se v preteklosti tovrstna
vprasanja zavracala z odgovori, da se opozarja na neobstojece probleme -
tudi, ko se prikaze prakticen primer. Prav to se sedaj dogaja v tej
debati. Konkretna vprasanja, odgovori, ki trdijo, da problem sploh ne
obstaja ali je enostavno resljiv, nato se poda prakticen primer, sledijo
pa spet neki utopicni odgovori.

lp
bisi