[Fellowship-Slovenia] I ❤ Free Software... em, Microsoft

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Mon Feb 14 12:50:48 UTC 2011

Pozdrav,

> Po drugi strani pa je na MJU zaključena študija o uporabi OKPO na
> namizjih v DU, ki predvideva popoln in precej natančno načrtovan prehod
> na OKPO ali prosto programje v nekaj letih. Ne vem pa, kakšna bo
> nadalnja (politična) usoda te študije.
Prvi korak bi bil, da bi bila študija javno objavljena. Jo lahko kje vidimo?

> Tukaj kaj drugega kot javni pritisk, pobude in legitimne zahteve
Ni tako preprosto. Vprašati se moramo kakšne so sploh alternative.

Ja, vsi vemo, da je odprta koda zrela, vendar... ravnatelja neke šole bo
zanimalo:
- kakšni so stroški z namestitvijo odprte kode (treba si je vzeti nekaj
dni in zadeve poinštalirat)
- kakšni so stroški s šolanjem administratorjev
- kakšni so stroški s šolanjem uporabnikov (a so kakšni priročniki,
izobraževalni programi,...?)
- kje dobiti support ko kaj zagusti, kako HITER IN ZANESLJIV je ta
support in KOLIKO ta support stane
- a so kakšne težave z združljivostjo (kaj se zgodi, ko dobim nek čuden
docx dokument, ki ga moram nujno in takoj odpreti, OOo pa mi ga ne odpre?)

Ko bodo znani natančni odgovori na ta vprašanja, bo prehod bistveno
lažji. Samo naredit eno kompilacijo prostega programja pač ni dovolj...

lp, M.