[Fellowship-Slovenia] I ❤ Free Software... em, Microsoft

Andrej Kositer andrej.kositer at agenda.si
Mon Feb 14 11:01:34 UTC 2011

med tem, ko mi ljubimo odprto kodo, pa šole ljubijo Microsoft:

http://www.sio.si/no_cache/sio/novice/novica/article/853.html
Žal je ta naša kura bolj kot en večglavi dinozaver, ki pozablja, počasi misli, ne razume, ima več glav, etc.

Že vsaj tri podaljšanja EA se na COKSu in Agendi oglašam(o) in prepričujem(o) MJU, MŠŠ, etc o smiselnosti postopnih korakov v OKPO ter še posebej neprimernosti slepega podpisovanja pogob z MSjem. A žal očitno brez večjega uspeha.
Lani smo s pozivom ministru Lukšiču in obiskom pri njem (jaz in Renato Lukač) tudi predstavniki COKS uspeli ustaviti načrtovan podpis EA z MS. Pričakoval sem, da bo to dovolj, da vsaj ne delajo nadalnjih neumnih korakov.
Po mojem se minister sploh ne ukvarja kaj s tem, dokler mu nekdo ne pride težit na vrata ali v javnosti. Takrat se je minister celo navidezno strinjal s pobudo, njegovi pribočniki so bili celo navdušeni (Aljuš Pertinač) in če človek verjame v zdravo pamet, pričakuje tudi kakšne korake.

Očitno pa uradniki meljejo o svoje, na MŠŠ je za vse te zadeve zadolžen Janez Čač, ki je sicer načelno zelo odprt, ampak po mekaj mesecih miru, da se stvar poleže je očitno pokrenil stvar naprej in je spet šlo 2mio€ v maloro (Ameriko) SAMO za PRAVICO DO UPORABE te krasne programske opreme.

Po drugi strani pa je na MJU zaključena študija o uporabi OKPO na namizjih v DU, ki predvideva popoln in precej natančno načrtovan prehod na OKPO ali prosto programje v nekaj letih. Ne vem pa, kakšna bo nadalnja (politična) usoda te študije.

V preteklosti so bile že podane ovadbe na Računsko Sodišče RS, Protikorupcijsko Komisijo zaradi podpisa EA za RS (konflikt interesov, sum korupcije), pa nič. Res, uradnik na MJU je bil menda umaknjen iz neposrednih pogajanj.

Tukaj kaj drugega kot javni pritisk, pobude in legitimne zahteve davkoplačevalcev ne bo pomagalo. Žal politika dostikrat razume le ljudi na cesti in jajca v parlament :(

Razmišljal sem že o odprtem pismu predsedniku vlade v katerem bi opozorili na katastrofično stanje strategije informacijske družbe v SLO na področju uporabe in razvoja programske opreme v DU, JU in posledično širše v družbi ter zahtev na tem področju.

lp

--
Andrej Kositer, CEO, www.agenda.si/Andrej_Kositer

Predlog! Obiscite prenovljeno spletno stran www.agenda.si

ODPRTA KODA IN LINUX
STORITVE : POSLOVNE RESITVE : UPRAVLJANJE IT : INFRASTRUKTURA IT : IZOBRAZEVANJE : PROGRAMSKA OPREMA

Visit our updated web page at www.agenda.si

OPEN SOURCE AND LINUX
SERVICES : BUSINESS SOLUTIONS : IT MANAGEMENT : IT INFRASTRUCTURE : TRAINING : SOFTWARE