[Fellowship-Slovenia] I ❤ Free Software... em, Microsoft

Matej Mertik matej.mertik at fis.unm.si
Sun Feb 13 16:06:21 UTC 2011

Kaj če bi v Sloveniji naredili prvo gimnazijo, ki deluje izključno na odprti
kodi. Prehod cca leto dni do 2012, podpora COKSa, FSFEja, FIŠa, mislim, da
bi v Ljutomeru hitro  slišali na to. Okrog namotamo:

a) pogledamo prakse v tujini, kjer jim gre bolje
b) izdelamo celovito stroškovno analizo za obdobje petih let
c) izdelamo nesramno medijsko kampanjo in presenetimo ministrstvo

Vidi kdo kje kakšne potencialne vire, evropski socialni sklad na primer
(izobraževanje odraslih, okpo se prav tako izobražuje kot EDCL:)), lahko bi
pripravili EDCL v smislu OKPO, idej je in možnosti je kar nekaj

lp matej

Dne 13. februar 2011 16:50 je Dusan Mulac <dmulac at gmail.com> napisal/-a:

> Ce misliva na isto elitno gimnazijo, je le-ta pred leti celo sodelovala
> v M$-jevi reklami kampanji... tako, da me kaj takega niti ne cudi :)

> https://lists.fsfe.org/pipermail/fellowship-slovenia/
> >

> --
> Dusan Mulac
> dmulac at gmail.com
> http://www.mulaz.org/
> +386 31 696 484
> Arhiv je javno dostopen na:
> https://lists.fsfe.org/pipermail/fellowship-slovenia/

--
dr. Matej Mertik

Fakulteta za informacijske študije / Faculty of information studies

Novi trg 5
SI-8000 Novo mesto
Tel.: +386 (0)59 082 064

Fax: +386 (0)7 3737 880
email: matej.mertik at fis.unm.si
www.fis.unm.si

*~*~*Varujmo naravo. Varčujmo s papirjem, zato uporabljajmo elektronsko
obliko dokumentov. *~*~*