[Fellowship-Slovenia] Razjasnjevanje pojmov - odprta koda, odprti formati, hacker ...

Andraz Brodnik brodul at gmx.com
Mon Apr 25 20:42:42 UTC 2011

Ja navoljo bo pod neko prosto licenco (CC by). Mogoče bi tudi na to temo
en clip.

Objavil bi na youtube (to najbrš ni večji problem?). Ker je pač najbolj
priljubljen in ne preveč evil.

Najprej bi pripralil en set (~3), potem bi jih pushal preko socialnih
mrež ter meni poznanih novinarjev. Potem pa kar na generične maile
medijev. Tukaj bi bila pomoč dobrodošla., da izkoristimo socialni moment
kolikor se da.

Najprej slo in potem eng. Ker bi ciljal na slo novinarje in slo
mladino/geeke. Pa rad bi neki slovenskega kvalitetnega pushal na
youtube.

Produkcijski software bi pa tudi imel odprt, kolikor se da.