[Fellowship-Slovenia] FOSS in lokalne volitve

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Wed Sep 22 19:41:11 UTC 2010

Vraga! Sem mislil, da so lokalne volitve šele novembra, pa so že 10.10.!

Torej je treba začeti že zdaj!

Začel sem že pisati osnutek pisma strankam na EtherPad. Se mi zdi, da je to
najbolj eleganten način kolaborativnega pisanja (pa še FOSS je!) trenutno[1].
Ne rabiš narediti niti računa, da lahko pomagaš pri pisanju.

Torej, prosim, da se kdorkoli utegne malo časa, naj pomaga in se pomuja na:

http://titanpad.com/QGj4PHvaZ5

Na žalost je spet bolj na juriš akcija, ampak bi bilo škoda, če je ne
izvedemo. Na lokalnih volitvah vljudno opozorimo politiko nase in od jih
pripravimo (in tudi sebe) na to, da bi na državnozborskih lahko iz prostega
programja in odprtih standardov naredili večjo politično temo. (Tako kot je
npr. v Nemčiji že[2])

Kar bi bilo za storiti je, da spišemo pismo, ga pošljemo po e-pošti lokalnim
kandidatom, strankam oz. listam ter odgovore prikažemo v tabeli na naši Wiki
strani.

-.-.-
[1]	...poleg [K,G]Obby, ki je IRL in namizna aplikacija. Mimogrede, EtherPad
bo v prihodnje tudi na FSFE-jevih serverjih.
[2]	https://wiki.fsfe.org/Bundestagswahl2009 ...pa še se najde, ampak nimam
časa. Bloody izpit premaknl dva tedna /nazaj/!
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552