[Fellowship-Slovenia] Ustavimo ACTA v Evropskem parlamentu *danes*!!

David dawith at t-2.net
Fri Sep 10 14:56:56 UTC 2010

Živijo.
Prvič sodelujem na tej mail listi, tako da najprej vsem en lep pozdrav.
Samo javljam, da sem poslal štirim evro-poslancem daljši e-mail (kadar
le tej še niso podpisali deklaracije 12/2010). Odgovor sem prejel samo
od Iva Vajgla, pa še ta ni bil v zvezi z ACTA, tako da sem bil kar
skeptičen glede izida, a se je na koncu le izšlo dobro.