[Fellowship-Slovenia] Pirate Party in FSFE (Was: Re: Zapisnik sestanka 05.10.2010)

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Mon Oct 25 18:33:18 UTC 2010

Dne ponedeljek 25. oktobra 2010 ob 11:50:18 je Mitja Podreka napisal(a):

> [...]
> seminarjem učitelje. Pri nas letno pripravimo kakih 30 tovrstnih
> seminarjev, ki so financirani in točkovani s strani MŠŠ. Pogovarjal sem
> se z kolegico, ki ima to konkretno na skrbi, ki pravi da bi z veseljem
> izpeljali zadevo. Sevceda moramo mi pripraviti program in najti
> predavatelje. Glede na to, da je učiteljem v interesu obiskovati
> tovrstne tečaje (plača jih šola in prinesejo točke potrebne za
> napredovanje) bi bilo nespametno izpustiti tudi ta aspekt slovenskega
> izobraževalnega sistema.
> Ker gre za zelo sorodne vsebine bi lahko program (za dijake in njih

Če skupaj stopimo, bi verjetno lahko dobili dovolj ljudi, da bi pokrili tak
tečaj.

Bonus pike za napredovanje so lahko precejšen motivator za učitelje in menim,
da bi tak prvi stik bil lahko zelo ploden za nadaljnji napredek s tega
področja.

Bi o tem kaj več na sestanku[1] naslednji teden?

> p.s.: Glede na to, da smo prostovoljci, ne bi posebej poudarjal, da so
> predavatelji honorirani. Lahko pa se honorarju odrečemo v korist enega
> izmed OSS projektov.

Super! Opcija bi bila tudi, da se donira ali FSFE ali pa seveda enemu (ali
večim) od FOSS projektov.

-.-.-
[1]	Dnevni red v nastajanju: http://titanpad.com/TBxgCcKinU
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name