[Fellowship-Slovenia] Pirate Party in FSFE (Was: Re: Zapisnik sestanka 05.10.2010)

Damjan Cvetko cvetko.damjan at gmail.com
Mon Oct 18 16:41:08 UTC 2010

Hi,

Bolj kot to, kar si napisal Matija, kar je zelo "politično", "diplomatsko"
in predvsem pragmatično me zanima, kako ste si zamislili projekt? Navedel si
le, da boste (enkrat?) predstavili odprto programje (izbrano, katero?) na
sredjih šolah (na katerih?).

Sam sem pristaš določene politične opcije, ki ni Piratska stranka in imam
pragmatizma "vrh glave" :D To povzroča politiko "tretje poti", ki je EPIC
FAIL.

Menim, da je, v kolikor gre za kvaliteten in iskren projekt, podpora FSFE na
mestu in nam in javnosti le lahko koristi in ne more škodovat.

No, to je moje mišlenje.

Lp

Damjan

P.S. Populacija v srednjih šolah (15-19) je dovzetna za p2p problematiko,
saj jo neposredno nagovarja oz. se neposredno s tem soočajo - odprto
programje jim reši "tako ali drugače" marsikatero težavo, ki zadeva p2p
problematiko.

P.P.S. Kaj pa kak statement na temo
http://torrentfreak.com/anonymous-takes-out-uks-intellectual-property-office-website-101017/-
zadeva je TOP aktualna na svetu in (vsaj jaz) prvič beležimo
organiziran
upor proti represiji "velikanov". Dajte malo pogledat (google: Anonymous:
Operation Payback).