[Fellowship-Slovenia] Zapisnik sestanka 05.10.2010

milan Pss pss.milan at gmail.com
Sun Oct 17 15:40:52 UTC 2010

v piratski stranki smo se zmenil, da bomo skušali po srednjih šolah imeli
predstavitev odprtih programov. kratka predstavitev ubuntu, open ofice,
firefox,.... toliko, da vsaj vidijo kako zgleda, da vejo da obstaja in da ni
nekaj strašnega ampak zastonj legalna opcija. lahko bi še logo od fsfe
prilepil zravn. pa če je še kak, ki bi pomagal bi bilo super.

lp