[Fellowship-Slovenia] Odprta koda na Valu 202

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Thu Nov 11 15:13:03 UTC 2010

Dne četrtek 11. novembra 2010 ob 07:46:46 je Robert Ludvik napisal(a):
> Prejšnji teden sem govoril s Tomažem in je pripravljen priti na
> naslednji sestanek (prvi torek v decembru). MJU naj bi skupaj z MVŠZT
> oživil skupin, ki bo delala na OK in dejansko začeli nekaj delati v
> praksi - papirjev da je že dovolj :) Pomagali oz. vzpostavili naj bi
> kanale za financiranje OK projektov v JU iz EU.

Prejšnji teden sem govoril tudi z Borisom Šaletićem (MJU) in pa Petrom
Sterletom (MZVT) glede tega in se mi je zdelo smotrno, da vse tri povabimo na
listo (itak je javna) ali vsaj na sestanek.

Drugače pa kdor ni bil na prejšnjem sestanku — med sestankom me je zmotil
novinar z Vala 202, češ da bi tudi oni več poročali o prostem programju,
nevtralnosti interneta itd.

e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552