[Fellowship-Slovenia] Odprta koda na Valu 202

Robert Ludvik r at aufbix.org
Thu Nov 11 06:46:46 UTC 2010

S, Mitja Podreka piše:
> Uvajanje odprte kode na namizja v javni upravi Republike Slovenije
>
> Odprta koda na namizju predstavlja resno, kakovostno, inovativno in
> tehnološko napredno "alternativo" lastniškim rešitvam. V navednicah
> zato, ker predvsem v okolju EU to ni več alternativa, temveč kar
> uveljavljen trend. Očitno vse prednosti prihajajo vedno bolj do izraza
> tudi v slovenski JU in počasi premagujejo marketinški stroj
> komercialnih ponudnikov in odpor do sprememb.
>
> Kakšna so razmišljanja Ministrstva za javno upravo RS o uporabi odprte
> [...]

Prejšnji teden sem govoril s Tomažem in je pripravljen priti na
naslednji sestanek (prvi torek v decembru). MJU naj bi skupaj z MVŠZT
oživil skupin, ki bo delala na OK in dejansko začeli nekaj delati v
praksi - papirjev da je že dovolj :) Pomagali oz. vzpostavili naj bi
kanale za financiranje OK projektov v JU iz EU.
Lp