[Fellowship-Slovenia] Fwd: Mod(r/n)i nasvet

Jaka Kranjc smgl at lynxlynx.info
Wed May 26 18:54:33 UTC 2010

On Wednesday 26 of May 2010 18:38:53 Igor Kolar wrote:
> Dobro predavanje; in tale slika je daleč najbolj zgovorna.
>
> Kaže prihodke iz sektorjev z nizko IP zaščito in v tistiih z visoko
> Zanimivo vprašanje je, koliko potrošniškega dobička je izgubljenega
> zaradi monopola, ki ga omogogata (c) in (patent).
Sicer je res lep graf, ampak se mi zdi malo zavajujoč. Itak da je bruto
dohodek višji v prehrambeni industriji, ker se pač proda za par velikostnih
razredov več artiklov. Rabil bi graf v relativni meri, npr. na izdelek. Bolj
zanimiv bi bil tudi graf dobičkov namesto dohodkov.

LP
--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon
Have a sourcerous day! www.sourcemage.org