[Fellowship-Slovenia] Fwd: TV Tednik 1294 - VLOMILCI → \\ text beta2 //

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Fri Jul 30 19:59:18 UTC 2010

Dne petek 30. julija 2010 ob 21:42:28 je Matej Kovacic napisal(a):
> Hoj,
>
> v redu napisano, bi se pa izogibal izrazu "mariborski študent", ker
> kolikor vem, je osumljenec BIVŠI študent FERI-ja.
>
> Jaz bi uporabljal kar izraz OSUMLJENEC (ker mu krivda še ni dokazana,
> zato tudi ne moremo definitivno govoriti kot o kriminalcu).

Definitivno res!

Prejšnji:
„v zadnjih tednih se je predvsem v povezavi z novico o akciji FBI proti
spletnemu kriminalu, ki je privedla do aretacije mariborskega študenta v
Sloveniji [...]“
se spremeni v:
„v zadnjih tednih se je predvsem v povezavi z novico o akciji FBI proti
spletnemu kriminalu, ki je privedla do aretacije osumljenca v Sloveniji [...]“

Prejšnji:
„Zato je potrebno imenovati trenutno aktualne mariborske študente kot vdiralce
oz. krekerje.“
se spremeni v:
„Zato bi bilo potrebno imenovati trenutno aktualne osumljence računalniškega
kaznivega dejanja kvečjemu kot vdiralce oz. krekerje.“

Bolje?

e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552