[Fellowship-Slovenia] Fwd: TV Tednik 1294 - VLOMILCI (predlog teksta)

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Thu Jul 29 13:52:59 UTC 2010

Pozdrav,

hum, zdajle sem se spomnil, da sem takrat za preiskovalne sodnike
pripravil tudi en daljši tekst na temo kiberkriminala in kiberkriminalcev.

Zdajle sem zadevo poiskal na disku in pošiljam en kos.

Sicer je za objavo v medijih predolgo, vendar bo morda za koga vseeno
zanimivo.

Morda bi objavil na svojem "blogu" (Pravokator), ampak je tudi malo
predolgo... bo treba skrajšat ali razdeliti na več delov.

lp, Matej