[Fellowship-Slovenia] Fwd: TV Tednik 1294 - VLOMILCI ( predlog teksta )

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Thu Jul 29 10:39:24 UTC 2010

Dne četrtek 29. julija 2010 ob 12:32:20 je Andrej Kositer napisal(a):

> Sem v tekstu naredil spremembe, to so le kometarji sprememb :) Beri tekst !

Sem, sem. Ampak čakam še na druge komentarje, da se potem izlušči beta
verzija.

Glede na to, da so toliko navdušeni nad FBI, se mi zdi smotrno omeniti, da
tudi FBI loči med hekerji (ki jih ne preganja) ter krekerji — vsaj glede na
intervju v prej omenjenem dokumentarcu. Čeprav je problem, da tudi na svoji
spletni strani nimajo čisto jasnih pojmov :\

e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552