[Fellowship-Slovenia] Document Freedom Day

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Fri Feb 26 22:29:26 UTC 2010

Dne petek 26. februarja 2010 ob 14:09:19 je Andrej Čremožnik napisal(a):
> Ko odgovarjate, pazite da pošljete mail na
> fellowship-slovenia at lists.fsfe.org sicer ni velik koristi ostalim
> prijavljenim na listi.

Problem pri meni je bil, da sem po neumnem imel nastavljen „Reply To“ v e-
poštnem klientu. Kar pa zgleda, da povozi nastavitve liste.

Js bi predlagal naša sodišča, ker uporabljajo odprte formate (in tudi kodo) za
svoje poslovanje in zelo uspešno izkoriščajo njihove pozitivne lastnosti.

Na Poslovni Linux konferenci je imel predavanje Pavel Reberc o uporabi FOSS in
tudi odprtih formatov in standardov na naših sodiščih. Njega bi lahko tudi
povabili, da kaj odpredava o tem.

Kul.

Hmmm, primarno se mi zdi bolje, da bi se ukvarjali z lokalnimi heroji. Bi jih
pa vseeno lahko dali kot splošen primer uspešne implementacije.

Rečmo, da bi bil do 15.3. razumen deadline. Sam dogodek je 31.3.

gsm: +386 41 849 552
www: http://matija.suklje.name
e-mail: hook at fsfe.org		|| priv. e-mail: matija at suklje.name
xmpp: hook at jabber.fsfe.org	|| priv. xmpp:   matija.suklje at gabbler.org